torsdag 30. oktober 2008

Daniel Nannskog i gull-tumulter

Søndag sikret Stabæk seriegullet formelt, og da bar det selvfølgelig etterhvert på fylla. Nannskog hevdet at han ble tuppet i ræva av et provoserende individ, og hevdet videre at han hadde bedt gærningen dra til hælvete og så forsvunnet fra stedet.

Gærningen, en tidligere junior-norgesmester i boksing, bestrider dette, og hevder at han var i nevekamp med Nannskog, og at det ble levert slag i trynet på Nannskog, samt at Nannskog gikk i bakken.
Eks-bokseren mener han flørtet med dama til Daniel Nannskog, og at Daniel angrep:
«Han løp mot meg i full fart, men jeg er ganske bevegelig siden jeg har bokset i mange år, så jeg tok et sted til siden, og klappet til ham med åpen hånd i samme bevegelse. Da tok han fart igjen og løp mot meg. Jeg klappet til ham en gang til for å roe ned temperamentet hans. Tredje gangen slo jeg hardt. Jeg tror han må ha sett stjerner etter det slaget. Så sparket jeg han i rompa. Da løp han inn i en taxi og forsvant. Dama hans sto igjen på fortauet.»

Sikkerhetssjefen på Living Room, Simen Strømhylden, mener han var vitne til hele opptrinnet, og støtter Daniels forklaring. Nannskog selv mener også at bokseren lyver.

I denne saken blir det jo ord mot ord, men det ser ut som Daniel sitter med det sterkeste kortet:
«Det er bare tull. Se på ansiktet mitt.»

Det er nok sikkert litt kjipt for Daniel å få avslutningen av gull-natta ødelagt på den måten, men Nannskog er glad i en fyllekule og er nok godt vant med alt det innebærer. Uansett kan ingen ta fra Daniel Nannskog hovedæren for seriegullet.

Ingen kommentarer: